Sunday, January 2, 2011

selepas 3hari yang ditinggalkan



UNDER ONE ROOF~
baru sehari, belum 1sem. kecoh tak agakagak. sakan bercerita, sakan berketawa, sakan bergosip, hebat kita.tak cukup kat bilik, kat DC pon layan. dulu,kita lah budak law.sekarang 'psstt..budak law weh.tengok r weh.hebat seh!' yes, itulah mimi saidi, anyss zali, xaty lulu, n iqah sam. 3 corporate admin, 1 masscomm.


aku benci jadi freshie~
sumpah.aku tak suke.aku benci giler.sume pon tatau.nak naek bus tak pandai.menara tempat nak g cari transkrip result asasi pon berpeluh ketiak nak mencari. cari kelas pon tak jumpe.dalam office faculty pon berjamjam tanya itu ini.serius,aku benci orang pandang aku cotcetcotcet cakap 'beb,budak baru kot'. heloo..i'm in degree okay.jangan pandang macam aku baru nak masuk u..


journalism, here i come!~
thanx god faculty aku tak de lah jauh sangat dengan melati.ok r, semputsemput tu terpaksa la.berbukit.kau kena faham.tapi 1sem ni tak akan kot pakai wedges, tak mampu.tak pe lah sendiri yang pendek pon, cute what...course aku dah start kelas,budakbudak admin busy lagi settle pendaftaran bagai.kami, cool je tak buat apapa lagi. and aku rasa budak masscomm punye kelas paling menarik. every subject mesti wajib 3jam xcept for CTU lah.sehari palingpaling banyak pon kelas, 2 je.jumaat tak de kelas.agakagak macam heaven gila tak? so, tadi dah start first kelas,principle of journalism dengan DR.Mokhtar.agak advance la masuk journal, budakbudak laen mane nak start lagi belajar. budak journal dah abes 3 chapter tadi. and 2nd class is elective. aku pilih instructional communication. ok lah..even tatau langsunglangsung benda alah ape ni. sir antashah, name macam unik. muka macam comel,sayang dah kawen.oh, mimi saidi memang suke tengok bendabenda yang menarik ni. maaf ye tuan anak rusa nani~


bahang uitm shah alam~
'berbahang dengan kenderaan' dari pagi sampai ke nak tidur baru stop kot bunyi kereta.tak pernah sunyi. sangat mengganggu waktu tidur aku. dengan bus bagai,siren ambulans pon boley jadi weh.kan iqa kan? 'berbahang bila depan bilik ade MECHANICAL'. konon mahu mengusha, tapi masih waras.beriburibu kali dipesan 'ingat orang kat cni'. yes,i do. tak pernah lupa. 'berbahang dengan bilik air'. okay, bilik air macam haremmmmmmm. so small. size aku pon muatmuat je nak masuk, kau bayangkan kalau size dah macam gitugitu ckit kalau masuk.tak kesian ke haa..tersekat kot.ok, tu macam melampau.tapi betol aku teringin nak tengok dowg masuk dan keluar macam mane.and ' berbahang dengan money'. makan kat cni mahal oh..sehari rm10 wajib terbang masuk perut.lastlast itu jugak yang jadi tahik.laju je duet nak keluar kan.nasib agak baik bila ade parent kat cni.makan pon ikut maen sedap perut.




Related Posts with Thumbnails