Friday, January 28, 2011

emosi tak stabil : PITY PITY END


semalam budakbudak ni check emel, dah kuar dah bape banyak loan yang dapat.mostly, dapat full RM19500 for 6 sem.baek hati pulak kan ptptn nak bagi sume orang full loan. aku dengan perasaan teruja gila bangang, nak check esok lah. fuyooohh..dapat full kot. berangan macamacam dah ni weh.1 sem mesti la around 3k kan. even tu half than JPA punye scholar at least berduet jugak kan..check la tadi,excited ni nak dapat duet.menggigil aku nak tengok 19k tu.. sekali kau tau keluar ape


pembiayaan yang diluluskan : RM9000


what the hell lah! mane pegi lagi 10k???
1sem around rm1500, weh.aku nak hidup kat shah alam kot. agakagak la sikit
apsal orang laen dapat full aku ni half pon tak sampai.UNFAIR


sebab duet je kot, aku melalak.terkedu kau.betol la, emosi tak bape nak elok.memang la wa melalak. wa punye eksaited semalam tetiba dia bagi bad news macam ni kat wa.maunye wa tak melalak.memang patut la kan.tapi fikir balik, bodoh gila melalak sebab loan tak cukup.HAHA..goblok la mimi saidi!

punye la halus hati aku sampai kau nyanyi menganjeng aku dapat 9k, aku sambung melalak balik. see..emosi memang tunggang langgang.

lawak lu bikin wa nangis bai

PITY PITY END
tak end lagi pon dah pity dah awalawal


Related Posts with Thumbnails