Tuesday, January 11, 2011

itu cerita aku



(feeling lebih sikit)

aku kenal kau dah lama.yes.bila kita ingatingat balik,since kita form3 kan kita dah kenal. kau cakap dulu aku macam nak tak nak je kawan dengan kau. oh, yang tu memang aku dah lupa. then jumpa balik after spm. time tunggu result kot kita baekbaek balik. okay, kena ada 'kot' sebab benda maybe tak betul.aku ingatingat lupa. kalau aku bagi kau karang entry ni mesti original 100% kan. aku serius dah tak ingat

then stop lagi.sampai aku langsunglangsung tak ingat kau. buat automatically adding people from yahoo messanger to facebook. baru nak maen facebook kan, sume kawan yang kenalkenal nak la jugak add.saje gatal tangan nak buat gitu. time tu dekat merbok, aku dah 19. i got a post through my wall, macam kenal. tapi abaikan je. comment punye comment, terbuat la jejak kasih dekat fb. memang la aku kenal die weh! kaki borak dengan aku nih zamanzaman friendster dulu. gilalah excited perasaan. jumpe balik ye kita.memang flow kita, jumpa-hilang-jumpa-hilang-jumpa.

since that, aku dah start kawan balik dengan kau. 1st call from u, memang aku ingat sampai mati. 14 jun 2010, 12.10a.m (ni macam menipu,tak ingat la der). lepas kena prank dengan roomates, kau call. wish HAPPY BIRTHDAY. hohoho..macam YB nak wish birthday je gaya kau.

texting with you,alaala nak ganas je.tapi every kau punye masalah kau share dengan aku. aku punye masalah kau dengar je, kau nasihat itu ini. memang kawan dengan kau tak rugi langsung. and kau dulu selalu sakit, bleeding je. sampai kau pernah text aku pasal nak mati je. malam aku final sem3, aku ingat lagi. aku dah cakap, kau takkan mati punye, drama kau je.kau takut sangat dengan bleeding2 ni. makan ubat tak nak, pil pon tak boleh nak telan memang la bleeding je kejenye.

tapi kau makin hari makin sihat. makin sihat sampai ada one day tu, kau ada confess something yang aku boleh cakap WTH????tergamak kan kau. aku kawan kau kot. ape kes, perlu ke jadi macam ni. aku banyak gelakkan kau, tapi kau cool..kau chill.kau tak pernah peduli ape je yang aku jawab. kau tetap macam tu.

aku suke nak reply text kau sebab dengan kau je aku boleh nak ganasganas.aku perempuan tapi kau boleh je nak treat aku macam kawan, bukan macam perempuan.yang tu paling aku suka.tapi sesekali kau akan cakap kat aku, 'kau tak ganas la weh, kau bajet je ganas'. kisah pulak kan kau cakap camtu. lagi aku buat bodoh.

kau rajin nak call aku, aku malas nak jawab. kesian kau, ade je alasan aku nak mengelat. tapi kau tak pernah nak kalah, kau try lagi.try sampai la aku baru nak rasa 'jawab call kau je pon, bukan call dari fahrin ahmad'. kau menang, aku bagi. aku cuti 3bulan, aku 3bulan dengan kau je. sampai kita sendiri tak perasan, waktu bila je kita tak contact.ada je cerita kau,ade je cerita aku.
aku try berbahasa lembut dengan kau, kau yang nak. mula, nak maenmaen je.nak gedikgedik, nak rasa geligeli,nak gelakgelak bila berbahasa dengan kau. tapi yang tu la yang melekat sampai sekarang. hairan.aku yang malu sendiri bila fikir balik.

cuti aku, celcom sangat baik dengan kita. akan ade malam yang sampai sendiri rasa 'kau tak ghetigheti nak tido ke haa??' . itu yang jadi kat rumah, bila dah masuk shah alam lain pulak jadinya. tagline 'GAYUT SAMPAI MAMPOS' diberi bila aku dah guna line digi. free call, on call 24hours pon tak kesah

cuti kau, banyak bagi stress kau. kau dengan masalah kat sana, kau dengan masalah dia lagi.aku tahu, aku tak mampu nak tolong kau.tapi kau tak kisah langsunglangsung. lagi kau ajar aku macamacam.kau selalu tegur salah silap aku.kau tegur bahasa aku.kau baiki perangai aku. even aku kepala angin macam ni,kau tahan lagi. kau kisah semua pasal aku.thanx for that..


sekarang, aku tahu perasaan tu. serius kau yang dulu, aku baru nak ambil peduli.je t'aime~




Related Posts with Thumbnails