Wednesday, January 12, 2011

the day



Do you remember all the city lights on the water
You saw me start to believe for the first time
You made a rebel of a careless man's careful daughter
You are the best thing that's ever been mine




kelas sir antashah, kita buat PBL. best jugak pbl ni, boleh kecek banyok.hehe, next time bg aku present pulak eh. macam sempoi pulak kan kelas ni. kira tak de la rugi aku amik minor instructional communication ni. tak dapat jadi journalist, kita jadi la instructor designer.perghh..macam gempak pulak kan.still tak boleh nak terima cara sir sham mengajar. news writing and reporting, patut subjek ni la aku paling kena focus.tapi dia macam tu la..susah la weh aku nak adapt dengan kelas ni. benda baru kot, tapi ajar macam aku ni dulu budak masscomm. kelas madam, adoi..macam mak leha mengajar.rambut sejempot smart oh..i loike! lecture semalam, 3kelas yang ade 3kelas la kena introduce diri yang take 5-10min seorang. ape la motif die kan soal banyakbanyak. and apa relevannya soalan 'bapak kerja apa'. perlu ke?


NAK TIDO SAMPAI MAMPOS!


2,3 hari sebelum ni, aku sangat busy. busy dengan short assignment yang aku rasa agak kurang logik. belum belajar lagi, dah ade kerja.what the hell lah! tidur memang kurang cukup, but starting today jangan siapasiapa berani nak kejut aku bangun. biar je aku tidur.kerja semua dah hantar semalam lantak la apa nak jadi pon. and aku tak sabar nak tengok roomates kesayangan bermaen dengan calculator, bermaen dengan addmath bagai. kau rasakan, seksa aku dah lepas kot sikit.

ok, gtg. aku dah ngantuk.bye~
Related Posts with Thumbnails