Saturday, January 22, 2011

MASSCOMMERS,haruslah!


status : nadya, hari ni turn ketiak aku pulak menangis!

dah lama ready fizikal and mental untuk hari ni. kena cekal sebab program , 7am to 7pm. biasalah, kalau takde program macam ni memang bukan part 1 la kat uitm ni.macam ape je kan rasa bila weekend kena bangun pukul 6. nasib la bangun.semalam beria ada orang nak kejutkan, tak bagi buat alarm oh..nak jugak yakinkan boleh bangunkan aku. at last, aku jugak yang bangunkan diri sendiri..aku tahu, kau kalau tidur earthquake nak jadi pon kau takkan bangun kan?

PROGRAM PEMANTAPAN WAWASAN.nama macam tak boleh blah pulak kan. pagipagi dah bagi warm up kasi dengar ceramah dalam 2,3 jam.ggrr..betulbetul mencabar keimanan. and yang tu aku tak berapa nak amik port sangat, minta jasa baik baby spiro max volume kat telinga..high betul aku.

seniorsenior i boleh tahan youuu...muka dah smart,but mostly banyak yang bermasalah jantina. masscommers memang camtu kot. lelaki cantik sangat banyak.auww..mak suka noks spesis yang camni! ade satu lagi aku rasa macam..what the fish. tradition of tepuk and tabik masscomm. omaigod..sumpah akulah manusia paling cute dalam dunia ni kalau buat tu.

petang punya session.bermain bersama sunbae..memang kau boleh mati kepenatan.wa cakap lu. mereka sangat kijammmm. tau la otai,and aku tau la aku budak part1, budak junior.agakagak sikit nak bagi main pon.dapat group, semua member yang aku tak pernah kenal xcept eliz, the only one budak merbokian. at least ade u kan eliz..sumpah tak pndai betol nak communicate dengan mereka.macam..HEHE.eliz, u je yang faham kan


1st checkpoint, kena jogetjoget Kalau Berpacaran. awww..aku suka okay. and aku lagi SUKA jadi orang 1st seluk tangan dalam balang yang ade ntah-ape-geli-geli-sejuk-sejuk. mau aku tak jerit satu fac dengar.bukan takot, tapi sebab mereka yang bernama senior betulbetul keliling aku rapatrapat menjerit dasyat gaya kau pulak yang seluk tangan.DAMN! pandai kaukau psyco aku kan. at last we all know..ntah-ape-geli-geli-sejuk-sejuk. aku teka, ice and jeli bulatbulat tu.but,totally WRONG okay! IKAN KELI. kembang tekak aku dowhh, patut la kau licinlicin busukbusuk.


the only JOURNAL

8 checkpoint berjaya tamatkan,betulbetul kaw mereka buat kita. betulbetul kena tengking. betulbetul macam orang bodoh harini sematasemata nak jaga telur dua biji.tak menang pon takpe*ayat orang kalah*.at least ade jugak semangat kita yang nak jaga telur tu, ade jugak semangat teamwork kita, ade jugak semangat nak lawan cakap senior.okay..good job guys!

'budak hitam'
-the end-



p/s : terlebih tido pulak kan kat depan skype..ggrr
Related Posts with Thumbnails