Friday, January 7, 2011

ini baru betul gigih


apa boleh cakap, ponteng kelas psychology sematamata nak berbuih telinga dgr Dr.M bagi seminar.seminar ape? PERPADUAN ASAS PEMBANGUNAN BANGSA.kau tengok, hebat tak hebat aku.biasalah, part 1.orang cakap wajib, kita ikut.kalau tak ikut, orang cakap derhaka pulak kat uitm kan.so, kita purapura jadi budak baek la ea

tapi tahan sampai dr.M cakap je la, turn anak die pulak nak present iqah sam text suruh balik bilik.hooo..nasib kau text iqa.kalau tak, memang kitorg dengar mukhriz tu cakap pulak.gigih tak gigih weh?

anis emosi dengar lagu hijjaz, aku terkedu jugak
xaty memang khusyuk dengan talk by dr.M

tu cerita 2hari lepas.semalam punye cerita, hari jumaat. memang aku free.bahagia sebab tak akan ade kelas langsung. plan nak ke library menjadi.bukan bajet nak jadi budak bagos pergi library bagai ni tapi sebab perlu ikut kehendak lecturer yang awalawal dah bagi short assignment kat budak journal.mati kutu jugak.tak pernah hayat belajar tetiba kena buat assignment yang datelinenya next class.memang aku gelabah la.

wah,purapura jakun tengok PTAR1.besar oh tak macam kat kedah.mahu cari buku mass communication.memang susah nak jumpa, tapi bila dah jumpa rasa macam tamak haloba pulak nak pinjam semua.amik yang tu,amik yang ni.yang tu bagos, yang ni lagi bagos.at last, teringat yang nak balik kolej kena naik bas.lupakan hasrat nak pinjam buku tebal banyakbanyak.kalau pinjam pon macam la kau bukak nanti.buat menyemak bilik je.ok, memang kena think +ve.



hari jumaat patut pakai baju kurung, tapi aku..

tetiba celcom gatalgatal nak bagi free call kat aku sehari.aku pantang bendabenda free ni.apa lagi, on call la sampai bernanah telinga. 'yeay..yeay..mimi dapat free call'. itu yang kau cakap, ada banyak maksud tu.memang kena call kau sampai tatau nak cakap ape. dah banyak sangat bercakap.sume cerita pon dah keluar.hohoho..memang berchenta betul dengan celcom

hari ni, kena register KESATRIA or common nye KESAT.budakbudak uitm tau la kesat ni benda alah ape.memang mulamula wajib nak luruh jantung kot kat padang kawad.bapak la kau garang!muka ketat nak mampos.aku benci la weh riakriak muka camni.muka tu bagi la ada seri sikit, baru la budak dengar cakap.komander,sila la dengar sikit nasihat anak buah kau ni.demi kepentingan bersama.balik dari kesat,ma ayah datang.mau hantar barang aku,saje nak menggedik macam tak boleh balik sendiri je. konon mahu beli buku, tapi tak de pulak.ke jusco, nak buat spec baru.wee~azam tahun baru,no more contact lense.permanent spec, PERLU.




p/s: mahu cakap, from 47kg -> 42kg. jeles tak jeles weh?
Related Posts with Thumbnails