Sunday, January 30, 2011

2 DAYS



KESATRIA NEGARA UiTM
off to Gunung Datok,Rembau for camping

kisah 1 :
hujan nonstop since tengahari semalam aku jejak camp site tu sampailah ke petang ni, aku dah balik dah.hujan still tak nak stop. mood camping lari sikit actually.2days yang sangat penat.2days yang sangat busuk. memang tak mandi.

kisah 2 :
GRENADE. meniarap serta merta, letak pipi kat lantai, tangan atas kepala. and command ni tak kira masa,buat aku panas hati jugak.bape banyak kaki dah naek kat muka aku, bape banyak stokin busuk dah aku cium.bape banyak penyepak dah kena muka aku. lantai yang agakagak 100 orang jejak dengan stokin busukbusuk,lembaplembap then letak kat muka.agakagak, naek jerawat tak kat muka??memang naek

kisah 3 :

"aku dengar, ade orang cakap komander aku macam sampah.mengaku cepat,sape!"

gila dowh.sape pulak buat perangai dengan komander ni.kau nak kutuk caci maki komander pon tengok kiri kanan la bai.agakagak la sikit.sebabkan hal ni 2 jam kena angkat tangan, angkat kaki 90 degree sebelah,berdiri separuh. macam &$%#%! tunggu masa je aku nak melalak,nak pengsan. sakit!dengan telinganye dengar jeritjerit komander, sume pon macam singa.garang oh.sume tak nak mngaku,at last komander mubin sebut sorangsorang nama. 1 boy and 2 girls.wah, gila lah! ade pon kau.suruh mengaku tak nak.kan dah kena panggil.memang maki hamun la kau kena dengan komanderkomander.tu la kau, jangan cari pasal dengan api. ni la jadinya. memang lah aku nak marah kau, sebab kau tak nak mngaku.kau rasa kan cmne seksa angkat tangan kaki sebelah tu. 2jam kau tau? kau ingat aku ni tunggul kayu boleh maen tahantahan.komander dah blah. dowang biar kita macam tu.sape berani nak turun kaki tangan. then,tetiba...

"happy birthday to you..happy birthday to you..."

what the #@%$%. PRANK BIRTHDAY yang tersangat la dasyat.tersangat la melampau.real gila bangang.sumpah ingat sampai mati. hebat komander eh. bukan 3 orang tu je melalak terharu, sume pelatih banjir dengan air mata. aku rasa bukan nak terharu sangat pon, tapi sebab at last boleh pon turunkan kaki tangan berdiri tegak balik.LEGA, HEAVENNNN...!2 jam kot aku rasa aku bukan manusia

kisah 4 :



2hari komander pegang phone,2hari kena tinggal.no calling, no texting. ni la jadinya.. :p
Related Posts with Thumbnails