Saturday, December 25, 2010

tak sama tapi HAPPY tu tetap ada


( lagu sebagai penyedap entry)


AKU hantu novel Hlovate, KAU cakap kau dah bersara baca-baca novel ni.
AKU hardcore Sudoku, KAU maybe dah pengsan otw nak letak first nombor.
AKU budak Masscomm, KAU lelaki Architecture. (mcm langit dgn kerak bumi)
AKU die hard fan Fahrin Ahmad, KAU cakap FB is not stand for Facebook tapi Fahrin Bengong. (Kuang ajaq kan..)
AKU confirm-confirm bercakap gaya loudspeaker. KAU gila gentleman nak mampos.
AKU ckp aku ganas.KAU gelak je bila aku cakap aku ganas.
AKU short term memory.KAU hal 10bulan yg lepas pon ingat lagi.
AKU paling suka ketawa. KAU lagi suka tgk aku ketawa.



KAU pantang kartun, Phineas and Ferb AKU punye feveret.
KAU redah je makan kambing, AKU kata gulai kambing rasa mcm kandang kambing.
KAU layan Metro sebab teruja dengan rambut Dr.Rozmey. AKU cakap Metro untuk budak tak sekolah je.
KAU memang gila spicy-spicy. AKU sesuap pon boleh buat menangis.
KAU addicted tahap chessy dengan games, AKU mampu tahan main Dinner Dash je.
KAU cakap bawang is the best thing in masak-masak.AKU cakap apa motif bawang ni wujud.
KAU melukis confirm-confirm no.1.AKU nak lukis orang lidi pon terkial-kial.
KAU kalau bagi bercakap boleh tahan jugak.AKU lagi suka nak dengar.



KITA dua-dua pejuang ulung bab-bab makan.
KITA sama-sama peminat no.1 CSI.
KITA suka Lisa Surihani. Dia awek kau, dia teman lesbo aku.
KITA cakap makan double cheese burger mcm sumthing yg heaven je..(yeke ni,bkn aku sorg je ke yg ckp?)
KITA sama-sama suka nak berangan akan ada Mini Cooper S and Mazda RX8 sendiri.
KITA tak alergic langsung dengan warna tahik cicak.kita ckp hitam dengan putih tu cantik.
KITA sama-sama suka word "ai shiteru" dalam bahasa english. (tetiba rs geli kan)
Related Posts with Thumbnails