Friday, December 17, 2010

entry berbaur ke'riak'an lagi


okay, cuti 3bulan aku byk melatih aku sebagai suri rumah berjaya. untung uolllz dpt aku buat bini, mkn aku juga beb.ok,enough. semalam, perut agk2 mcm nk western kan ngn kakak aku lgi riak nk mampos nk try resepi spegeti cheese die jumpe tah mne2 kan. aku pon try la nk buat 'Mashed Potato with Gravy' ala2 kfc tu kan sbb mcm jeles tgk anak jantan ni die msk mcm sedap je.oh,man...aku mne ley kalah beb. so, semalam tung tang tung tang la kat dapur tu. aku ngn potato bagai tu kan, kakak aku ngn spegeti die. then,
hasilnya..


mashed potato with gravy

bapaklah heaven nk mampos mkn aku punye homemade potato aku ni. wa ckp lu beb, licin baii dowg telan. tgk, aku riak lagi kan bab2 msk ni.seyes sedap.kfc punye x sedap. aku buat lagi sedap. baek kau percaya lau x aku sekeh pala kau!and..


cream cheese mushroom spaghetti

ni kakak aku punye keje. betul la weh, aku bukan perut italy. aku xley terima makanan ni. ngn susu cmpur cheese, perut aku bergelora weh. aku berusaha habiskan sepinggan walau hati x rela, xnk kecik hati minah tu. n ape yg melampau sgt, si tukang msk ni x smpai sepinggan lagi die dah muntah.loser x loser weh??


Related Posts with Thumbnails