Sunday, December 19, 2010

geligeli gitu~



PERINGATAN !
kali ni jangan nk mute2 speaker msk blog aku haa...buat speaker paling maximum yg boleh. sbb? entry ni wajib menggunakan mata dan telinga. lagu tu maen peranan,baru ade feel.wa ckp lu beb! (INGAT SENANG KE AKU NAK AUTO PLAYING LAGU INDON KAT BLOG NI. X PERNAH HAYAT AKU OKAY)

sheila on 7, hari bersamnya :

hari telah berganti
tak bisa ku hindari
tibalah saat ini
bertemu dengannya


jantungku berdegup cepat
kaki bergetar hebat
akankah aku ulangi
merosak harinya


mohon Tuhan untuk kali ini saja
beri aku kekuatan
tuk menatap matanya



mohon Tuhan untuk kali ini saja
lancarkanlah hariku
hariku bersamanya
hariku bersamanya



kau tahu betapa aku
lemah dihadapannya
kau tahu berapa lama
aku mendambanya



mohon Tuhan untuk kali ini saja
beri aku kekuatan
tuk menatap matanya
mohon Tuhan untuk kali ini saja
lancarkanlah hariku
hariku bersamanya


hariku bersamanya







entry2 kt blog lu tersirat je kan sume. tersentap wa.HAHA..kali ni biar lu sentap abes2.byk tersiratnya. ingat senang ke haa wa nk naek entry mcm ni (mcm geli2 gitu).special gitu wa buat untuk lu~sebab, adanya hari tu.dupdapdupdap...
Related Posts with Thumbnails