Tuesday, December 28, 2010

rasa macam nak lempang lajulaju


---> PERASAAN HARI INI

sorry la doc. i need to say it. hari ni memang i dah tak pandang dah u punye kacak. i memang rasa macam nak lempang u sampai u pon akan pakai braces jugak one day nanti. tapi sebab i tak nak buat hal, tak nak tetiba masuk jail ke ape ke..i terpaksa bertindak waras.ok,got it doc? don't u dare buat i macam tu lagi next month


---> SEBAB UTAMA

hari ni dah masuk tahun ke2 aku berbraces. ni kalau ikot perkiraan bulan la. and hari ni jugak hari paling dasyat aku rasa sakit, selain drp dasyat seksa cabut gigi. treatment hari ni mcm tettttt je. dah la sejam amik masa.terkinjakinja perasaan aku nak keluar, nak cepat habis, nak lempang doc lajulaju, nak tendang segala nurse meja kerusi lampu, nak balik rumah nak telan painkiller.wuuuuuuu..sakit!


---> TAPI KADANGKADANG DATANG JUGA EXCITED TU

doc cakap gigi dah cantik. tak lama lagi dah boleh bukak. dah la doc, 5bulan yang lepas lagi doc dah guna ayat ni. malas dah saya nak amik peduli. best ape pakai braces.awwww..sayang i nak tinggal u mr.braces. so, ni bukan la perkara yang excited bagi aku. aku excited sebab esok dah nak tinggal rumah. dah nak jejak shah alam. dah nak hye2 kawankawan baru. nak muahmuah kawankawan kat merbok dulu. rindu la u olllllz.emy,anis,xaty lulu lepak bilik wa esok. storystory meh!


---> LAST WORD

selamat tinggal rumah. selamat tinggal fb dan blog buat sementara waktu sebab dengardengar macam ade je MDS. wa x sempat nak layan lu ok. lu duduk diamdiam. wa kena fokus dengan uitm. cewahhh..geli la pulak. cawww!

Related Posts with Thumbnails