Friday, December 10, 2010

baru nak dpt

pon!pon!tepi2..nak lalu. nak ngedate entry jap...


ape yg baru nk dpt weh?
baru dpt lesen lah. wa dah layak bwk kereta okay


umo nk msk 20 dah bwu nk dpt lesen kan.lantak r.asalkan aku dah x tmbah lg berkeping2 lesen L dlm purse aku,x buang duet nk renew 30hengget skali nk renew, x tmbah ratusan hengget lg nk renew L.okay,L aku dah setahun. punye lah pemalas kan nk g belajar kete.sbb utama yg jd pemalas tu, wa tension baii belajar kt nilai tu.wa abes blaja kol 2.30..kol 6 bwu dowg nk anta wa blk umah.pusing2 stereng pon x basah ketiak wa menunggu van dowg nk anta wa blk. sumpah, wa x puas hati gila.sbb tu wa xnk g blaja

okay,ckop psl L. cni nk cite psl P pulak..sbb mak aku mcm bwu nk perasan beratus dah die habes nk renew L aku,lemak r beb nk renew lg.die pon suruh la g smbung blaja kt METRO pulak.good, dtg amik aku anta aku blk on time.mcm ni bwu la aku semangat nk belajar kan..a month aku pusing2 stereng kt cyberjaya nuu ngn incik anwar yg ensem. akhirnye, lulus dgn jayanya jpj smlm. wa x maen failed2 ok.wa test jpj sekali seumur hidup ok..(nada riak)

aku tau org2 kt metro tu x saba2 nk tgk result jpj aku, aku tau org2 kt metro tu x caya aku ley lulus. sumpah dowg akan ckp aku g rasuah jpj tu..sebab

- tiap kali latihan, sejam setengah yg pertama wajib enjin mati even sehari sebelum test jpj
- aku mulut mcm longkang, enjin keje nk mati aku ckp kt incik anwar kete die burok
- aku x pnah salahkan kaki aku, aku ckp kt incik2 cikgu clutch kete tu mcm bangang
- aku penyebab kete2 q tggu turn nk buat 3penjuru sbb enjin kete aku kan suke maen mati2
- aku bdk plg bising kt metro, plg suke jerit2 dlm kete mtk tolong tgkkan ape mslah kete tu aku nk control clutch sgt2 la complicated (still x nk salahkan diri sndri yg x pndai)
- aku x pernah x kena gelak dgn incik2 cikgu yg tgh lepak kt pondok jpj tgk bdk mcm aku bwk kete
- bila dowg gelak2 kt aku, aku jd stress.bila aku stress aku akan jerit DIAMMMMMM! + muka ketat. terus senyap mereka
- incik anwar ckp aku keras hati, feel ssh nk msk.xpndai nk treat kete.he wonder mcm mne aku bercinta.ok,incik. yg ni ape kaitan haa..
- aku kot 1st student dowg yg mulut byk


4 sure aku sgt femes kt metro puchong.hoho..mekaseh la buat aku femes. aku kan femes kt mne2 je bak kata emy..


tgk2, kan wa dah ckp wa ni mmg femes.HAHA

Related Posts with Thumbnails