Saturday, January 7, 2012

Three have to go.

Assalamualaikum,

duduk rumah hari-hari mesti nak update kan,bila dah balik rumah sewa kau hengat mampu ke aku nak ngadap blog.tidak ler.belajar sampai titik terakhir aku kat sini.tak pandang kiri kanan.no twitter,no fb.ok,tu tipu.so far masi sihat walafiat walaupon kadang-kadang aku rasa jasad je ade tapi roh dah terbang ke mana-mana.tudia, bahaya tu mimi oi.kepala macam dah berat sangat sebab last minute baru nak sumbat semua.

dan hari ni, dah boleh bernafas elok-elok.dah tak tercungap-cungap selepas pukul 12 tadi.paper publishing berakhir dengan tak berapa nak jaya.amboi kau, punye aku spot banyak-banyak yang secoet tu jugak yang masuk.nak marah dengan diri sendiri sebab soalan senang tapi sebab tak berapa nak focus mampu jawab ala kadar je.eiii,menyampah aku!dah la aku korbankan kesihatan lagi, minum livita.kaffein banyak oh, konon tak ngantuk.sorry la weh.mata, otak aku dah immune dengan caffein2 ni.dah tak jadi ape dah kalau mata tu memang dah mengantuk.

masa paper hari pertama tu alhamdulillah, boleh menari-nari dalam hall rasanya.sayang betol aku kat cikgu translation.puan farah.kalau dapat A+ pon tak terkejut kot tapi takde la sampai + dapat kan.A biasa sudah.carry mark pon okay, tak kurang tak banyak.tapi boleh la nak bawak pergi A tu.Publishing toksah cakap la, cukup-cukup makan je.ok la kalau nak bagi lepas fail tu.adoi, baru ingat nak pulun semua.publishing ni betol la,kacau mood exam aku.geram.ggrrr

btw, tadi kan tengok kan ombak rindu oh.hihi.giler loser aku kan baru nak tengok.kalau aku cakap cite tu best tak pe ke.ye lah, kan semua pakat dok buat bad review masa cite tu baru nak keluar.tiba-tiba nak cakap "ok je maya karin berlakon".hahaha.ni sah-sah sebab layankan sangat emosi jiwa dan raga kat cite tu tadi.mungkin sebab ost ombak rindu tu semua meruntun jiwa yang mendengarnye maka cerita tu automatik menjadi superb sedih.

'bergenang air mata, lalu jatuh jua di saat izzah dibelasah kat toilet tu'
'pakcik gila super jahat.main jual-jual orang pulak'
'banyak nau adegan ranjang.meremang tengok'
'lisa sughihani garang nak mampos'
dekat pantai mula-mula air surut tiba-tiba lepas peluk-peluk air jadi pasang.yang tu lawak.

ok.dah.konpem lepas ni akan berulang-ulang tengok ombak rindu.malam ni tamau dah study.kepala kena rehat-rehat,nak prepare esok pulak study.next paper is 12.lambat lagi kan.kalau tak pulun awal-awal silalah bunuh diri.takpon tolong bunuh aku.ok, nak tengok insidious pulak.biar la aku nak tengok walau dah basi.

p/s: lagu Itu Kamu,Hafiz.boleh nangis kalau layan.

Related Posts with Thumbnails