Friday, January 27, 2012

Lubuk kaki shopping ONLINE

hello!hello!dan hello!

lama betul tak mengadap blog ni kan.biasalah,kekangan masa bila berada di rumah. eceh,ayat haha. ntah dah masuk minggu kedua kot aku bercuti menanam lemak tanpa bekerja.gila dulu semangat nak sambung kerja tolong cik ros,tiba-tiba malas pulak kan.tak pe la,cuti pon sebulan setengah je.baik aku guna masa ni qada balik hari-hari tak tidur aku,hari-hari penat aku sepanjang aku kat shah alam tu.by the way..

sebenarnya aku nak share something ni,rasa tertarik nak buat review pasal tempat yang kalau aku duduk rumah konpem berlubang poket dan akaun bank islam. aku pernah sekali beli bag kat sini.kau tahu noks, pengsan kalau tengok bag-bag kat sini.berbuih mulut mak nak pilih yang mana berkenan.haa,getewwww!hahaha..daripada apa yang aku tengok la, semua barang-barang yang jual kat sini style-style korea gitu.minah-minah vintage pon konpem meleleh tengok. kat OMG IT'S US ni kan, ada macam-macam oh. From bag, u guys boleh pergi usha dress,tops,skirt, palazzo.hey2,kasut pon ada kau tahu. Mungkin sebab tak menyabor nak tunggu barang sampai kat rumah dan sebab dyana rajin nak layan karenah customer cerewet macam ni haa bila dia tunjuk itu tak berkenan ini tak berkenan, aku buat la special review untuk OMG IT'S US ni.*nak bodek owner.hihi

ngadap fb omg ni kan boleh gila oh, sumpah weh.kau tengok baju ni lawa, rupanya ada lagi lawa yang lain.tengok bag tu comel, ada lagi cute yang lain. bila rasa nak beli cardigan, tiba-tiba kau rasa nak beli dress pulak.esok plan nak usha bag, tiba-tiba kau beralih arah tengok kasut pulak.haa..dasyat weh kalau shopping kat sini.sebab mungkin banyak choice kot and rasanya jarang ada lubuk shopping on9 yang macam ni.




meroyan tak tengok?

and ini ada lagi, Hafdyaa Hijab pon salah satu cabang perniagaan diorang.gitu ayat.hahaha. kalau kat cni more to fashion muslimah la.from shawl, inner neck, maxi dress,kaftan,jubah macam-macam la.apa kata kau pergi usha sendiri.nak suruh aku cerita berjela weh. tapi kan paling aku suka kan tengok kain cotton pasang yang dowang jual. gila comel weh.tapi mak aku tak bagi beli. mak aku cakap ni nak pergi tadika ke ape pakai kain fashion gitu T_____T.anda-anda,jangan terpengaruh cakap mak saya ye.

tengok ni,

dah macam wrapper hadiah dah aku tengok.hehe..tapi its nice.aku suka corak-corak macam ni.unik sangat.mana ade jual kat kedai kain pasang macam ni.selain tu, aku suka jugak usha jubah-jubah kat sini.model dia lawa.hihi.shawl pon unik-unik cute-cute.senang cerita semua pon best la kat sini.



orang macam aku ni usha je lebih sebab kalau awal sem baru boleh sakan shopping kat cni. duet sakan masuk akaun.time2 camni kena berpada-pada sikit.sekali sekala boleh paw mak ayah, seronok jugak.sebenarnya aku dah terbeli dress, punye jiwa meroyan kan.tengah tunggu dyana post ni.tak sabar!tak sabar!so,apa tunggu lagi.pergi cepat tengok!rugi tau kalau korang antara yang lambat2 tau pasal online shopping ni.hehe..


p/s: lubangkan poket anda ye kat sini
Related Posts with Thumbnails