Thursday, June 16, 2011

welcome puluhan!

Assalamualaikum,


14th June 2011,
20 already
thank you YA ALLAH, give me life for 20 years..


and thanks a-lot friends. malam-malam buta message aku, call semata nak wish aku, and member kat facebook rajin nak wish kat wall. and teman blogger, faten fatihah, izzatie daud, nazri (lelaki sulit naz), fatul akrul, dora lalala, rizha cuma, athirah othman, zack zukhairi.

kau ada? :P


dan paling special mesti la bila budak tu wish. berjela ucapan dia macam YB. dia wish after sume kawan-kawan yang lain stop wish kejap.dia tanak kacau, aku pulak terasa hati lebih.ingat ke dia lupa, rupanya pasal mms yang dia mintak aku activekan balik tu sebab nak hantar recording dia...lampi pulak aku,ye2 je percaya dia nak kasi gamba dia dengan umi. lepas mgrib lagi die dah ready, phone pulak buat hal kan.melepas dah.. and thanx ye by pasal post ni sweet ngat aih..

petang tadi jugak aku try recipe baru, homemade beef burger. ala-ala crabby petty gitu :P. daging burger buat sendiri guna daging cincang kau add on cheese,bawang besar dengan black pepper,memang mantap. tak caya tengok ni

beef petty ^_^

ok,thats all...daaa!










Related Posts with Thumbnails