Monday, June 20, 2011

keputusan


okay. 2hari lepas dapat result. pukul 12am uitm hantar by email. tiba-tiba pulak kan otak aku buat hal. email lupe password.DAMN!. 10x try pon otak blank lagi. baru teringat, why not aku login ym. nanti auto dia bukak inbox.DAMN kuasa 2! line buat lembab pulak.troubleshoot ape tah. aku give up. call emy,

"weh, kalau email dah masuk roger2 aku.aku nak tido.tak senang hati.esok nak masuk kerja.bye!"

mata belom sempat tutup.emy dah kol. ok, jantung macam nak luruh.on laptop, line dah ok.tade kuar pon.10x jugak aku refresh.tade.masuk fb, nak tahu perkembangan budak2 dapat result excellent.okay, most of them result macam flying colours and half ade yang macam aku.resul tak sampai-sampai. after naek macam-macam status 'tak keruan',*ramai pulak yang like kan,suke tengok aku tak keruan kan. sambung tidur balik.esok pagi je la check......

masuk kerja pukul 9, pukul 7 aku dah on laptop. aku tak expect langsung nak dpat email.saje-saje je gedik nak bukak.ingat memang takkan hantar, check kat student portal je. sekali .. perghhh. pengsan! memang hadiah hari jadi paling bermakna tahun ni. tamau result camni...wuuuu...

tapi macam mane pon, alhamdulillah ya allah .. no C,no repeat, above 3 pointer. kimi cakap, "cuba la bersyukur sikit, dah ok kan tu ". ye,dengar cakap kimi.kena bersyukur.at least lepas sume kan.THE END ..



nota kaki : congratz banyak2 untuk emy. sikit je lagi kan nak dapat 4 rata =)


Related Posts with Thumbnails