Sunday, February 12, 2012

Bawalism

haihaihai!

blueeekkkk..boleh muntah belahak bangun pagi tgk tv,tido petang,tgk tv balik,online,tido malam.hari-hari pon macam ni T___T.kalau rajin sikit masuk dapur godek buku resepi takpon myresepi.com try masak benda tak pernah masak.semalam buat macaroni cheese ala2 kenny rogers gitu.resepi tu tipu aku, nak muntah aku makan, tak sedap -,-". kakak aku pernah try dulu pon nak muntah jugak sebab tu semalam aku try cara aku pulak.ceh,lebih kurang je nak muntah macam dulu.

sekarang sejak dah ade channel free oneHD(korea) menjadi-jadi kekoreaan aku.sedap sangat depa buat maraton drama.dari pagi sampai ke petang tv jangan sape-sape usik melainkan cite yang aku tengok dah habis.segala talkshow,gameshow,kpop star,star king bagai semua aku bedal.runningman pon syok je dok tayang pagi-pagi buta. lagi syok tengok kat tv walaupon tu episod yang dah lepas-lepas.at least puas jugak tgk skrin besar

by the way, aku still lagi jual tudung bawal plain untuk member-member aku. kena ambil stok balik memandangkan ramai pulak yang nak order.pening kepala aku tengok macam-macam colour nak kena emel kat customer match ke tak dengan color yang dowang list kan -___-


ni antara colours pilihan member2 aku.kalau rasa nak pakai bawal balik,and color-color pilihan hati silalah wall saya atau tweet atau pon emel je mimisaidi91@yahoo.com.cakap je nak color ape nanti aku carikan,insyaallah..ok,till here tonight.Assalamualaikum
Related Posts with Thumbnails