Sunday, December 18, 2011

melake lagi ler kite

ahoyyy!!!

kalau tade kuar berjalan tak update la aku kan kat blog ni.fuuhhhh...fuuhhh...!penuh aih habuk kat cni.meh2 sapu blog dengan cite yang dah suam2 tak bape nak panas sangat. last week I dengan member2 kelas pergi melaka.biasa lah, kalau bukan kelas mama kelas mana lagi kan nak bergumbira buat assignment.tak payah nak gembira sangat,sesak nafas aku kat melaka 2 hari.(dah bosan tgk baju hijau ni???hahaha.)



sebenarnya,pegi melaka ni bukan pergi bersuka ria.pergi untuk final project Effective Speaking. we all kena buat dokumentari ala2 destinasi bajet,xpon 3hari 2 malam.lebih kurang camtu la.aku dapat tempat Kg.Morten.berkampung jugak la dari petang sampai ke malam kat kampung tu.sadis,tak de tempat shopping kat ctu T__T. sebelum sampai kg tu sesat barat jugak. yelah kan,mane ade orang melaka dalam kete tu.datang melaka biasa ade pemandu, amik kau sekali sume buta melaka




tade perasaan aku tgk model rumah ni.kalau kimi mesti buat syok tgk ni

nak sampai kg.mortan satu hal, nak cari melaka sentral pon masalah jugak(hantar naem jumpa mak mertua).bersiar2 betul cari melaka sentral.haha.mesti nak gelak kan,melaka pon boleh sesat.dah tu nak buat camne,dah memang tatau jalan melaka :P.tapi kan yang paling best kan pasal misteri jalan peringgit,ala yang kat area2 hospital tu.kitaorg kena bawak bunian round jalan peringgit.nak tau nape,sebab naem kuar tanya pakcik kat kedai makan tu.baek punye ikut direction pakcik tu,tiba2 sampai balik depan kedai pakcik tu *seram weh


untung la se'kelas,se'assignment,se'group dengan kekasih hati -,-"

dah anta naem ngan tiqa, tinggal la bertiga dalam kereta.pon sesat jugak nak cari tempat menginap.homestay kg,pulai.pukul 12 tgh malam baru sampai, mak ayah angkat lecturer kawan-kawan muka biru kitorg tak sampai2 lagi padahal yang lain pukul 6 tu dah sampai.hahaha,bikin kecoh 1 kampung kami sesat.bila pikir balik,amenda la sesat barat kat melaka.tak pernah dibuat orang.




tu je la nak cite.and esok presentation video yang dah kitorg buat,good luck untuk semua esok.malu aih nak tgk muka sendiri merepek dalam video :P btw, aku ade beli something untuk incik hakimi.sweet tak aku.hahaha.punye aku nak umpan suruhh datang shah alam.TAHU TAK SEM NI TAK PERNAH KUAR DATING LAGIIIIIIII. SADIS TAK WEH!!!


menggigil2 aku pegang kamera besar gedabak naem.sape nak kahwin upah tan sri naim okay.


p/s:
- noni agak samseng jugak ye di jalan.bukan pemandu berhemah :P
- banyak sgt benda tak dpt nak story kat cni.biasalah,kata mangga on9.menggigil2 aku nak tulis kat cni.tapi kena jaga hati semua pihak :P
- 23/12 dinner journalism.theme,ALL ABOUT LOVE..ppfffft.angkut kimi jadi partner pon bagos jugak
Related Posts with Thumbnails