Saturday, December 24, 2011

habitat asal

kalau time2 mcm ni kat rumah sewa for sure la terbongkang lagi atas tilam,sejam lepas tu mula la nak cari nsi.melahap, pastu membuta balik.aku tau, tak sihat kalau duduk kat shah alam tu.siang mane pernah wujud kat bilik tu.everytime,every hour adalah malam.tapi sekarang dah balik rumah.konon nak study week kat shah alam.ma panggil balik suruh jaga rumah.ye,aku memang security pon kt rumah ni -,-".no2, ma ayah and sape2 yang berkenaan nak balik terengganu 2,3 hari nak hantar nana balik besut.woi,selama ni kau naik flight apesal tiba2 kena hantar kau haa.aku dlu kt kuala lipis takpe la.dekat.kau tu jauh,harap maklum.

semalam try ni, mousse choc.igt kimi sorg je ke tahu nak apply recipe masterchef. aku pon boleh lah

disebabkn kakak ak kerja, so ak kena la teman die kt rumah.harap2 boleh la pow die nak tgk wayang bagai kan.ye r..ak berkorban study week ak sebab kena teman kau.kau ingat ak mampu nak study dengan environment kat rumah ni.tak boleh.cerita banyak sangat kat tv tu.and lagi satu, internet kalau duduk rumah memang kena berebut.p1 aku mana dapat kat cni.sepang kampung lagi.klia pon tah2 belom sampai lagi p1wimax ni -____-. tapi tak pe, ade jugak benda yang best.ade 2pack bounty yang takkan mungkin disentuh oleh mana2 manusia kat rumah ni. bagoslah, aku sorang je makan cokelat kampung ni.masyukkkk!

makan bounty tutup mata sambil buat bunyi uuummmpppphhhh tarik panjang2.HAHA

ehem, btw 2 hari lepas aku dengan kawan-kawan journ ade dinner.event start pukul 8 kami sampai pukul 10.bagos kan.sampai2 makanan pon dah nak habis.dinner memang tak best, bagi aku even dinner prelaw dulu tema die glittering aidilfitri what so ever tu lagi meriah dari dinner journ kononnye all about love -,-".aku expect lebih kot, kata masscomm. benda camni pon tak pandai nak handle.kata aqib, meja budak part2 pon guna meja extra.and makan buffet okay.mende la dinner cmni.dah,abaikan.lagi seronok rasanya tgk budak2 ni bersiap make up setting rambut bagai dari pukul 6 sampai 9 semata nak ke dinner. itu lagi buat aku happy, comel kan kawan-kawan aku.cukup bebel, mahu letak gambar banyak2 tapi tak bwk dslr, kata memory hilang.belum dpat yang baru lagi.ni gambar curi2 kat fb

itu dia mimisaidi

the only witch in da class!


des tengah nyanyi utk kami semua.

ayu dah macam isteri orang kaya


yang baju kuning tu ari si mak tiri


okay,cukup sampai sini nak update diri.got to go.baju belum abis jemur,nasi tak masak lagi.bye2 semua!!
Related Posts with Thumbnails