Tuesday, November 15, 2011

Environment with The Reporter


hai,saya mimi saidi si gigi baru!


hahaha.abaikan gambar di atas. gambar yang telah di publickan di FB dan semua pakat2 like.anda excited ye gigi saya tade besi dah.kih3..okay, tanak dah cite pasal gigi baru.

2,3 hari lepas kan,seperti yang dirancang..kami semua The Class of Journalism 2011 and beyond versi part2 selaku reporter sambilan,eceh memandai aje ke Pulau Carey,Banting. sumpah aku ingat nak pergi pulau,kena naik bot bagai.rupanya dusta semata-mata.nama je pulau, tapi kelapa sawit kiri kanan. lupa pulak nak cakap, kiotrg pegi sebab nak settlekan homework based on SPEECH TO INFORM.konon nak pergi mengajar budak2 orang asli ni haa

sekolah tu nama SK Bumbun,memang student die orang asli kecuali cikgu-cikgu.mak aii,terkezut sungguh aku bila dowg sambut kitorg macam pm nak datang.ngan menari bagai,org JPN lagi turun padang.amboi,serius benor program kite kan.ingat nak huha2 je datang sini.hehe..kitorg awal-awal lagi dah devide group sape dapat darjah 1,2,3,4,5,6.sungguh aku kisah,dapat budak orang asli darjah 1.harap maklum,mereka orang asli.bukan macam adik-adik kita kat rumah tu.tekak hampir terkeluar nak fahamkan mereka. biar gambar je yang bercerita.bagi aku type kat sini sampai esok pon tak siap-siap punye banyak nak story :P




best gila dapat satu lagi peluang outing dengan classmates.adventure sungguh kali ni punye field trip.hope, next outingjadi la ke melaka.done,sekian..

terima kasih untuk kamera-kamera tersebut.credit banyak-banyak untuk tan sri naim selaku photographer tak berbayar kami, and sayang mama super duper sebab dah bawak kami jelajah banyak tempat.
Related Posts with Thumbnails