Thursday, November 10, 2011

11/11/11.Bukan lagi si braces kesayangan.


11/11/11
Hari baik,tarikh cantik.
Jatuh pulak hari jumaat,penghulu segala hari.
Semua pakat nak bertunang,menikah bagai hari ni..
tapi saya,BUKA BRACES HARI NI!!!


sangat la bermakna hari ni.sumpah ingat sampai mati. sejak lepas spm,2008 besi-besi setia dalam mulut.dekat 3tahun jugak pakai akhirnya..semua kawan-kawan aku yang pakai braces kalah.aku bukak dulu.hihi..nabil,ika,syakir,izah anda bila lagi? sungguh rasa pelik bila dalam mulut rasa licin je.memang aku lupa terus perasaan sebelum pakai braces.lepas ni dah boleh sengih luas-luas.esok lusa nak pegi sekolah orang asli pon dah tak rasa awkward sebab..takde sape boleh cakap aku pakai besi lagi.suka-suka!rasa macam nak lompat tinggi-tinggi!HAHAHA

sekarang lagi pelik rasa bila ade retainer dalam mulut.oh,bukan retainer yang 1line besi tu.saya pakai yang baru punye.plastik yang pakainya kena sarung-sarung.baik pakai yang style lama,lagi senang.yang ni nak cakap pon susah.memang tak la pegi kelas pakai retainer.part tak boley cakap tu xpe lagi,kang terkeluar mati aku -______-

esok dah kena balik shah alam.kena balik awal sehari,assignment berlambak tak siap.isnin pulak outing lagi.pergi banting,sekolah orang asli.okay,got to go.nanti update lagi cerita.bye2.

p/s: malu nak tunjuk gigi :P


Related Posts with Thumbnails