Friday, April 1, 2011

outside COURSEWORK





individual project Introduction to Communication :
- local movie
- television effect
- advertising
- music industry
- public relations


and i choose, Public Relations. senang sikit. fiy,public relation ni one of the major in masscomm.macam aku ni, aku amik journalism. now aku kena la jinakjinak sikit ngan PR ni.beb, 30 page kot nak kena karang. mati kutu aku nak type ape.n dateline, 6 days to go ... ngeee~


konon la individual, nak jugak interview grouping.i got PRO from MAIS. tu je yang respond emel aku. nasib baik dapat, dah last minute kan, sape la nak layan. MAIS pon dekat je dari uitm.berdebar jugak nak pergi.mana tau, PRO dia pon ala2 style ustaz ke.kang salah pakai baju ke,tak tertutup aurat ke, free je kena sound.



dah jumpe encik effendy,penolong pro kat mais ni .nice person .. muda lagi. godek punye godek pasal incik ni, rupanya dulu pernah jadi wartawan hiburan .. goshhh,now in MAIS.how come bro??haha..biasalah. bila dah terlibat dalam bidang ni manamana nak pergi pon boleh.dah rezeki dia kat MAIS kan, bagos la..


dan..bertubi2 soalan kita tanya. perghh..dah macam buat press conference kot. aku suka la environment camni, tak sabar nak jadi journalist :P. sometimes terkebil2 jugak mau tanya apa lagi.malu dengan incik tu, dia dulu wartawan kot.kita ni baru first time kuar g tembak soalan kat orang~

so sekarang semua dah settle. tinggal nak mengarang 30 page je...thanx to ari,neyha,mizah and ida.kita berjaya jadi journalist kan hari ni. semoga barry suka la kerja kita ni. and a big thanx to encik shahrul effendy, dia cakap after diz kalau ada press conference dia nak ajak kitaorg. hohoho...tak sabar okay.press conference tu...

p/s: suka sangat gambar hari ni.jom sambung skype~


Related Posts with Thumbnails