Wednesday, April 13, 2011

minggu AZAB



weh, aku busy gila minggu ni.
sumpah weh tak tipu ni.
this week adalah maraton test~

isnin .. quiz news writing (puas hati dengan mark sendiri)
selasa .. final test journalism (gila killer punye question)
rabu .. test intro to comm (redha je jawab tadi)
khamis .. free, but need to present our research,schizophrenia (malam ni struggle ok kawan2)
jumaat .. final test news writing ( can't wait..hoho)

yang dah lepas tu, alhamdulillah.
journ dah tutup buku.bukak buku baru sem depan
i'm not sure boleh dapat A or tak
tapi gaya macam tak je :p

here, final test aku untuk photocomm
gambar ni harapan aku untuk dapat A
aku belajar teori dalam kelas without any exam
and ni lah hasilnya yang belum siap yang akan tentukan gred final aku ..



and nampak tak that guys kat atas tu
2 ketul manusia yang aku sayang
jadi model aku :)

kimi, thanx tolong amik banyak2 gambar kat klcc tu
and jadi a part of my gambar secara tak sengaja
neyha, thanx sebab kasi aku amik muka kau masuk dalam board aku




Related Posts with Thumbnails