Tuesday, February 22, 2011

SEMANGAT


sangat lama tak hadap belog kan
aku busy.sangat2.
sape cakap budak masscomm kejenye tau maen je,tau nak glamour2 je.
wey,tipu. sumpah tak de life.

semua presentation assignment aku dah settle.
tinggal ctu and intrusctional je.tak pe yang tu.tak kesah.
for now aku sangat busy dengan KESATRIA
pulun kan aku.gigih kan.haha
termasuk malam ni,dah 4 malam aku turun training kat padang kawad.
bukan berkawad,but for PERSAK or panjang dia 'PERtandingan jalan laSAK'

training aku just untuk lari
nak kuatkan stamina kot,dah lama tinggal larilari ni
alhamdulillah, masih mampu.
weekend ni dah persak.
aku maybe akan berlari,berbasikal,and berkayak
hopefully aku dengan kompeni aku mampu habiskan 3 disiplin tu

esok aku ada test Intro To Comm
lagi 1 chapter tak baca, malam ni memang tak tido
insyallah esok mesti dapat buat yang terbaik
wish for me baby..


p/s:ingat budak masscomm tak gheti nak bersukan ke???

Related Posts with Thumbnails