Tuesday, February 8, 2011

hari emosi


hari ini hari emosi
sebab semalam x cukup tido.a mug of chocolate and 3mug of nescafe, memang dah tahap high.otak penat.gigih baca notes. pukul 3pagi pon boleh jalan lagi nak maen passpass slide kat emel.terima kasih, classmate! kalau aku dapat A, 1st test ni aku belanja kau eh..

hari ini hari emosi
sebab shock tahap dewa bila tengok soalan. 1st test, 4essay tunggu kau mimi. kau buat la hikayat atas kertas putih tu, mampu ke idak. mampu la juga.mampu hilangkan 20 markah secara langsung..berjaga semalam serupa tak payah berjaga kan. tak de motif langsung T_T. memang aku takkan belanja sapesape. nak pass pon macam nyawanyawa ikan je..

hari ini hari emosi
sebab kena terkejarkejar pegi menara, amik transkrip asasi bagai, cop bagai.sumenye pasal aku sayang sangat kat ptptn even die bagi aku cikit kan. terkejarkejar lagi mau pegi library, kena pinjam buku.esok presentation assignment, arini baru nak gadogado cari sources. baru nak start buat..#somalaysiannnnn

hari ini hari emosi
sebab aku termenangis depan ofis uitm. ma call,ma marah. perghhh, aku tengah penatpenat tetiba kena kan.memang la air mata aku senang nak jatuh. buat drama pulak kan.kesah?? ptptn ni memang banyak susahkan aku..

hari ini hari emosi
sebab balikbalik bilik je kena buat assignment yang nak kena present esok ni.bukakbukak buku pulak, sepatah haram pon aku tak faham. stress.aku penat..jangan maenmaen dengan aku boleh tak??
Related Posts with Thumbnails