Saturday, October 20, 2012

Coming back after a year

Hello,

Kalau tak kerana mimie hamzani yang tegur kata berkurun tak update blog memang sampai ke sudah aku tak amik peduli pasal blog ni. Tak sangka ada jugak yang nak amik tahu pasal blog usang ni. Kelas kau mimi. Kahkah. And 1 more thing, dalam bulan lepas macam tu


si feeqa dengan emy jumpa komputer yang tengah stuck dekat lab faculty fsppp and kebetulan tengah bukak blog nih. Bapak ah aku ada stalker. HAHAHA. Aku rasa macam eerrrr, apa nih. Wujud lagi manusia nak amik tahu hal aku.

(-_____-)

Last post aku rasa macam tengah cuti sem part 2, sekarang aku dah part 4. Nampak tak tu betapa berkulatnya tempat ni. Kalau ikutkan hati nak je aku cerita dari A sampai Z apa jadi dalam 2 sem yang tertinggal cerita nih. Aku kan kepochi, semua benda pon nak cerita. Well well well, dah kata amik kewartawanan haruslah menyemak kat mana-mana je. Muahahaha

Yang jadi nak menyemak balik ni sebab aku kena organize one more blog, JURNALIS SHAH ALAM. Keji sangat budak kelas aku pergi lantik aku jadi online editor untuk incoming newspaper edisi yang ke...entah tak ingat pulak. Aku dah la blur gila babi tengok blogger.com yang serba baru ni. Dah every week aku kena sembur dengan editor besar sebab blog tu tade nak update apa-apa lagi TT___TT

By the way,

Aku kembali dengan aktiviti perniagaan aku. Dah bosan dengan shawl, bawal bagai aku try chiffon top pulak. Ce kau tengok ni kot-kot ada yang nak membuang duit ke arah kebaikan


RM30 for each top. Free size, chiffon material except the 1st one yang zigzag tu 
Yang tu jenis kain shirt, batwing punya style sikit.

Aku ingat esok nak pergi amik stok lagi. So, kalau boleh nak clearkan ni cepat-cepat. Semua ni ready stok. If berminat,please contact aku through email mimisaidi@rocketmail.com. Okay, tu je kot aku boleh meroyan setakat ni. Tunggu kalau aku rajin lagi, aku update story letop-letop. 


Related Posts with Thumbnails