Saturday, March 19, 2011

MAN,thank you.


minggu ni jatuh pada musim mengawan...
iqah balik teluk intan mau jumpe ijat walaupun 3hari lepas berturutturut ijat turun shah alam.masih belom puas mungkin..aku, sudah selamat bertemu empunya chiko 2hari yang lepas.aty, harini hari bahagia dia.faiz juga turun kl mau jumpe kekasih hatinya.dan anyss...masih menanti luq.katanya minggu depan..

lengkap~anyss-luq.faiz-aty.ejat-iqa.kimi-mimi


terima kasih sang lelaki...
ijat turun shah alam,faiz juga.hakimi mohd too..kadangkadang akan ada yang mengalah bila jarak tu jauh.'have fun with your lover'. yang perempuan boleh senyum lebarlebar, yang lelaki penat masih ada tapi masih mampu tersenyum..

the soul one...
hampir 3 bulan tak berjumpa, masingmasing meroyan jiwa.terima kasih..for that day~.


17Mac 2011
dari uitm menghala ke mid valley. muka macam penat,10x jugak dalam hati aku "nak patah balik uitm boleh?".tapi kejap je tu, dah jadi kimi aku balik.dah start dah buli aku dengan mukanya yang agakagak macam mintak kena lempang. tak pe,dia buli kita,kita buli balik kan.kita buli cara berhemah.tak kejam macam dia.kalau kejam dah lama upload video tu kat cni.
nota tangan : rasa macam nak dengar lagu 'rindu setengah mati..'

tak pernah plan nak maraton movie. maraton sebab, first movie 'big momma:like father like son'.cerita best.tapi condition dalam hall tak berapa orang sebelah nak suka. muka dah serupa jeruk dah ."lepas ni pukul 3 tengok lagi movie,tak kira nak ke tak nak ke.tengok jugak". aku ikut kuasa veto..walau dalam hati,"nak!nak!"omaigod mimi....behave.
nota tangan: hall 7 mid valley jangan masuk lagi.

next, Beastly.dapat seat yang agakagak dah boleh buat dia senyum lebar.muka aku kelat la sikit.weh, seat kedua depan kot.punye lah nak sangat kan.gila lah,patah leher.terbuaibuai aku tengok cite tu...macam bosan,tapi kimi layan.aku pon layan,layan mengantuk.lagi best.kan kimi kan :p
nota tangan : kalau boleh nak tengok sampai 3 movie.

with a sweet man,my day become a great day.thanx a lot, org ingat sampai mati.and you got your PAULISTA. berani la buat jadi kale coklat, memang kena lempang lajulaju la.and that 'hitam' too..jangan sampai jadi kale kelabu.

the end~

mood :...rindu
hope : ...wish my mimi here.by my side
feel : ... smile happy for one like you
-simple to say..sgt2 rndu dan syg kat si gigi besi org tu.


Related Posts with Thumbnails