Sunday, September 5, 2010

get ready awal2..RAYA kan


td dah tawaf satu warta cri tudung.nk raya baiiii! kale pulak x de.adoyai ma..nape la beli bju kale sush nk matching tah. akceli ak nk pkai tdg bese je raya ni.xmaw glamer2..kah3,bajet kau.tdg bawal plak xde kale..nk x nk.terpksa beli shawl.dah lama ak tggl shawl..dok setia ngn si bawal. ma ckp raya ni pkai shawl,glamer ckit.eceh ma..ma la pakai, suh org pulak.mi x pkai shawl pon dah glamer ma..wakakaka.

so,td aku pon mngusha la si blogger2 cantik.mereka kan suke pkai shawl gaya sgl bagai. aku pon mcm nk try la kan dowg punye style.hehehe..buang tebiat.wekk! lantak ah.raya kan..mula2 aku tgk blogger sherah. juling bjik mata aku tgk vdeo tutorial die. turn aku plak mncuba...~

webcam ibarat cermin..smbil b'vdeo tgk org2 cun wat tutorial shawl



shawl style bajet nk jd minah arab

usha lagi.tgk fatin liyana punye style.ok, dah pndai yg tu.tp saje nk tgk vdeo tutorial fatin lg.aku suke tgk die.cun baii! ah kaw, mcm lesbo pulak gaya..aku lompat g blog hentakbelipat vs petisuara.mak aii..die ni.comei btol.pipi tembam mcm pau cina. die punye style pkai shawl perghh..aku suke.hehehe.b4 dis mmg dah lama usha die nye style.tp apesal tah,cm ssh je. aku godek2 blog die.hehe..nsb baek ade vdeo die tggl ajar cmne pkai gaya die.waa..i loikee okay~


kadang2 skt ati jugak layan shawl ni.shawl ni yg bangang ke aku yg bengong.shawl lycra tu aku beli ngn petisuara. 1st tym try kot.peti suara,shawl ni bpe kilo ek.berat lor~


dah jd dowh~eksaited ak dah smpai tahap mcm nk lompt ats katil

mlm ni syria itam tu sgt jinak.ko mmg..sbb nk blog ek??gewdix.baju yg aku pakai tu cntik x? maap ya.nm pon mlm.paki bju tdo sudah.ngeh3..nnti raya aku upload pic yg betol2 jd punye.entry ni skadar latihan sndri memakai shawl..next entry tgk lor aku pkai cmne,jd ke x.tggu raya yaww!

p/s : aku masih menunggu abg posmen,bkn kad raya ditunggu tp postage cardigan yg dibeli dri fatin liyana~
Related Posts with Thumbnails