Monday, December 7, 2009

mata saya sgt cantik

al-kisah sebiji mata kiri yg telah dimasuki ntah-ape-ak-pon-tatau

tpt kejadian : kolej masria,tgkat 4 ats koop,bilik m20412 plg hujung, katil 01 blakang pintu, ats tilam sebelah Barney, enset sony di tgn
mangsa : si gemuk pndek MIMI SAIDI

smpai sekarang, bnda ntah-ape-ak-pon-tatau x dpt dikenal pasti oleh :
-AKU sendiri
-joaina
-dr. lokman kat uk,uitm
-dr. borhan kat klinik kt sp
-dr.norizan "
-dr.indian-tatau-nama-"

kesan:
-mlm 1st, x ley tdo.kol 4pg bwu lelap..pning gile babyyy.joaina je tgk ak gelisah x tntu psl
- dlm bilik dok wat drama spektra, mata berair gaya cm tgk cite hndustan jerk
-kat kelas, mnjwb soklan2 *nape mata ko mimi?sakit mata ke? mata ko msk habuk ke?ko mngendap sape weyh?
-mata semakin hari smakin 'cntik'..
-blaja kat kelas pon satu ape x msk otk, pening tgk slideshow
-mata yg skt, tp kena flu...herran tol ak
-ma ngn ayah sgt rsau ye di rumah....

pdn muka encik mata :
- kn cuci mata ngn nurse2 kat uk,uitm (ergggh..bsh bju aku!)
-dr.lokman smbung cuci, bnda alah tu x maw kuar sgt (abis tah bpe botol air-tatau-nama)
-kn cuci lg skali arini kat klinik sp ngn dr.borhan (credit to u la, u wat slow je..x bsh bju i.hik3.gataiii lak ak!)
-pelbagai jenis ubat dipicit dlm mata

kat fb:
-ko mcm lanun!thnx ye cakir
- mimi mata lebam,! thnx 2 acab
-ko mngendap org mndi! thanx sgt2 akmal oii..

hari ke-3:

-semakin ok
-bengkak2,merah2 dah ilang
-tp ade lg rs bnda alah tu lam mata
-ok, wat bodo je ngn bnda tu
-cool bebeh...!

MIMI,SILA MKN UBAT.PICIT UBAT MSK MATA TU LAU KAU NK CPT BAEK.

credit to~ fatin mahirah(peneman slm 2jam lebey di klinik), joaina(tlg picit eyemore,ubat mata,ubat celak mata-sgt pelik ngn nm ubt ni), klasmate2ku sekalian(care sal mata aku..), bund (ko kol ak dr jauh ckp mata ak msk kerepek pedas?ak x serakus ko mkn smpai msk mata..), sofwa( ko mnakutkan ak~ko kata aku kn kanser mata! ), emy( even pg td ko bwu dgr cite mt aku..)
Related Posts with Thumbnails